Το Citizen Relationship Management System (IMMKO CiRM) αποτελεί ένα εύχρηστο και αποτελεσματικό σύστημα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Αποστολή του είναι η καταγραφή, η οργάνωση και η διαχείριση των αιτημάτων των πολιτών (citizen requests management) και η διαχείριση των εργασιών (workflow management) σε φορείς δημόσιας διοίκησης.
Σκοπός του IMMKO CiRM είναι να διευκολύνει τους φορείς-χρήστες:
- στην έγκαιρη και αποτελεσματική ικανοποίηση των αιτημάτων των πολιτών και ταυτόχρονα
- στην ποιοτική αναβάθμιση της επιχειρησιακής λειτουργίας των φορέων δημόσιας διοίκησης μέσω της βέλτιστης διαχείρισης ανθρώπινων (human resource management) και λειτουργικών πόρων (operational management).
Σε ποιούς απευθύνεται
- Δήμους - Περιφέρειες
- Οργανισμούς Δημοσίου Δικαίου - Συμφέροντος που διαχειρίζονται αιτήματα πολιτών (π.χ. Επιμελητήρια)
Βασικές λειτουργίες
Δημιουργία - Κατηγοριοποίηση & Αναζήτηση Αιτημάτων
- Αναλυτική Παρακολούθηση Αιτημάτων
- Ανάθεση Εργασιών σε Τμήματα - Τομείς
- Διαχείριση Στοιχείων Πολιτών
- Διαχείριση Χρηστών με διαφορετικούς ρόλους
- Αναφορές Προόδου Εργασιών
- Στατιστικά Στοιχεία Εξυπηρέτησης πολιτών
- Ενημέρωση πολιτών μέσω e-mail & SMS
Απαιτήσεις του Συστήματος
Το IMMKO CiRM είναι ένα Web-based σύστημα και αυτό του επιτρέπει να λειτουργεί κάτω από οποιοδήποτε περιβάλλον εργασίας. Το σύστημα ΔΕΝ απαιτεί:
- Την αγορά και εγκατάσταση νέου υλικού (hardware)Την αναβάθμιση των λογισμικών (software) που διαθέτει ο οργανισμός που το χρησιμοποιεί
- Εξειδικευμένες γνώσεις πληροφορικής από τους χρήστες
- Επι τόπου συντήρηση και βελτιστοποίηση, καθώς μπορούν να γίνουν απομακρυσμένα.
Για μια αναλυτικότερη παρουσίαση του συστήματος επικοινωνήστε μαζί μας